Om meg

Bildet mitt
Jeg var utdannet adjunkt i 2001 og jobber som allmennlærer på Tranevågen ungdommskule på Sotra utenfor Bergen. Her har jeg jobbet siden skolen var ny i 2010. Dette året bestemte jeg meg for å videreutdanne meg i digital kompetanse da jeg ser at det er viktig for at jeg som lærer skal klare å følge med utviklingen.

lørdag 19. november 2011

LMS - lærer og student, min kommentar


 
I konklusjonen din ønsker du at Google dokumenters funkjonalitet blir dratt in i fremtidens utgaver av de digitale læringsplattformene. Jeg må si meg helt enig med deg. Etter å ha brukt det nå i DKL-studiene ser jeg alle fordelene med en slik funksjon også i de digitale læringsplattformene. Har brukt It's learning som LMS i mange år nå, og har alltid savnet en slik funksjon som google har. Det har vært vanskelig å engasjere elevene i medskriving og i diskusjoner. Hadde LMS-plattformene hatt en slik funksjon ville det kanskje vært lettere å få dem engasjert.
Det orginale innlegget finner du ved å trykker her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar