Om meg

Bildet mitt
Jeg var utdannet adjunkt i 2001 og jobber som allmennlærer på Tranevågen ungdommskule på Sotra utenfor Bergen. Her har jeg jobbet siden skolen var ny i 2010. Dette året bestemte jeg meg for å videreutdanne meg i digital kompetanse da jeg ser at det er viktig for at jeg som lærer skal klare å følge med utviklingen.

søndag 29. april 2012

Kommentar til Vurdering av Websider



De to første nettstedene som du har vurdert har ikke tenkt noe videre på brukervennligheten. I en artikkel tar Joshua Porter opp en regel som han kaller "Three Click-Rule", hvor han addresserer viktigheten av at du skal sleppe å måtte taste deg gjennom uendelige linker for å finne det du ønsker. De to første sidene innbyr ikke til å prøve en gang, og som du så fint sier det bryter de med den grunnleggende teorien for god web-design.

For å lese bloggen jeg har kommentert, trykk her

_______________________________________________________________________________

Kilder:
http://www.uie.com/articles/three_click_rule/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar