Om meg

Bildet mitt
Jeg var utdannet adjunkt i 2001 og jobber som allmennlærer på Tranevågen ungdommskule på Sotra utenfor Bergen. Her har jeg jobbet siden skolen var ny i 2010. Dette året bestemte jeg meg for å videreutdanne meg i digital kompetanse da jeg ser at det er viktig for at jeg som lærer skal klare å følge med utviklingen.

lørdag 28. april 2012

Kommentar til Feature reportasje


 Her har du fått med deg og argumentert godt for hvorfor denne artikkelen er en feature.

 Men jeg vil videre kommentere at Østegaard mener personifisering øker nyhetsverdien, og budskapet i artikkelen blir formidlet gjennom å bruke mennesker. I tillegg er artikkelen av slik art at den geografiske nærheten ikke har noe å si, siden denne jenten er representant for andre ungdommer i Norge, som er i samme situasjon.(Østegaard 2007: s. 114-116)

 For å lese bloggen jeg har kommentert, trykk her

____________________________________________________________

Kilder:
Schw ebs, T og Østbye, H (2007)  Media i samfunnet   Kompendium i mediedesign DKL104V11 HVO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar