Om meg

Bildet mitt
Jeg var utdannet adjunkt i 2001 og jobber som allmennlærer på Tranevågen ungdommskule på Sotra utenfor Bergen. Her har jeg jobbet siden skolen var ny i 2010. Dette året bestemte jeg meg for å videreutdanne meg i digital kompetanse da jeg ser at det er viktig for at jeg som lærer skal klare å følge med utviklingen.

fredag 22. september 2017

FLIPGRID FEVER

Jeg er bitt av basillen! Nå har jeg brukt Flipgrid noen ganger i undervisningen. Kjempemorro! Jeg har brukt Flipgrid som exit-kort. På slutten av en time har de blitt spurt om læringsmålet - de må deretter fortelle meg hva de har lært på flipgrid. Jeg kan kommentere dem i ettertid, det kan også medelevene. I tillegg får resten av klassen del i hva som har blitt lært denne timen.

Men selvsagt er det uendelige muligheter for bruken av Flipgrid. Exit-kort er bare en av dem!

NB! Det er også mulighet å få Flipgrid som app.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar