Om meg

Bildet mitt
Jeg var utdannet adjunkt i 2001 og jobber som allmennlærer på Tranevågen ungdommskule på Sotra utenfor Bergen. Her har jeg jobbet siden skolen var ny i 2010. Dette året bestemte jeg meg for å videreutdanne meg i digital kompetanse da jeg ser at det er viktig for at jeg som lærer skal klare å følge med utviklingen.

torsdag 2. juli 2020

Book Creator - hvor elevarbeid får skinne

Har kjent til og brukt Book Creator i undervisningen min i noen år nå. Må bare si at etter hvert som jeg og elevene blir kjent med verktøyet, blir jeg mer og mer glad i denne ressursen. Jeg oppdager at elevene virkelig legger flid i arbeidet sitt når de jobber med en bok. De liker å jobbe med boken sin og jeg ser at det de også lærer mye gjennom hele læreprosessen.

Det handler ikke bare om å lære det tekniske i programmet, men også hvordan de får frem det de har lært og presenterer det i boken sin. Om det så skal være lydopptak, filmopptak eller vanlig tekst. Når resultatet ligger ferdig kan de stolt vise frem boken. Boken gjør at elevarbeidet får skinne......

Nå kan jeg skimte med at jeg er blitt Book Creator Ambassador også. Gleder meg til fortsettelsen

Vil du prøve, besøk Book Creator opprett en bruker og sett i gang!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar