Om meg

Bildet mitt
Jeg var utdannet adjunkt i 2001 og jobber som allmennlærer på Tranevågen ungdommskule på Sotra utenfor Bergen. Her har jeg jobbet siden skolen var ny i 2010. Dette året bestemte jeg meg for å videreutdanne meg i digital kompetanse da jeg ser at det er viktig for at jeg som lærer skal klare å følge med utviklingen.

torsdag 22. september 2011

Friminuttstudent!

I går fikk jeg oppleve hvordan det var å være friminuttstudent. Det vil si at jeg i alle mine korte pauser på jobb - som er friminuttene - prøvde mitt beste på å følge oppskrift på denne ukens oppgaver i DKL-studiet mitt. Kan ikke anbefales må jeg innrømme. Var egentlig ganske forvirra da dagen var over og jeg skulle hjem. Visste ikke hvilke taster jeg skulle trykke på eller hva jeg egentlig hadde gjort. Kom hjem til min gode mann og øste ut min fortvilelse og forvirrelse. Ikke at han forstod min problemstilling eller hva jeg egentlig trengte hjelp med......gjorde bare han forvirra også stakkars!
I dag er en ny dag og jeg håper jeg har gjort noe riktig. Merker vel det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar